Hoe gaan we te werk?
Hoe het gaat vóór de reparatie
Hoe het gaat vóór de reparatie
Na het maken van een afspraak ontvang je een e-mailbevestiging met daarin de afspraakdetails. Wij verwelkomen jou in onze winkel op de afgesproken datum en het tijdstip. Je kan wachten op de reparatie of je kiest ervoor om straks terug te komen.
Hoe het gaat ná de reparatie
Hoe het gaat ná de reparatie
Na de reparatie zal je toestel er tiptop uitzien. Je ontvangt een digitale factuur zodra de betaling is voldaan. Na enkele dagen ontvang je een follow-up via e-mail waarin wij vragen hoe je toestel na de reparatie bevalt. Na de reparatie staan wij altijd voor je klaar als je vragen hebt en/of problemen ondervind met je toestel.
6 maanden garantie
6 maanden garantie
Je ontvangt 6 maanden garantie op telefoon, tablet en laptop reparaties. Een waterschade behandeling valt niet onder deze garantie.