Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Nieuwe producten

Dat is balen, maar gelukkig kunnen we daar wat aan doen. Kom langs of stuur het product op zodat we een diagnose kunnen stellen. We bepalen of het defect binnen of buiten de garantie wordt gerepareerd.

Binnen de garantie

Het defect valt binnen de (fabrieks)garantie. Je betaalt geen reparatiekosten.

Buiten de garantie

Het defect wordt gerepareerd, maar niet onder garantie. Vooraf ontvang je een prijsopgave, ga je hiermee akkoord? Dan repareren wij het product voor je.

2 jaar fabrieksgarantie op nieuwe smartphones
2 jaar fabrieksgarantie op nieuwe tablets

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of doet wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Op alle producten is de wettelijke garantie van toepassing onverminderd de garantie die de leverancier eventueel verstrekt. Mocht de garantie van de leverancier voor jou als consument voordeliger zijn (bijvoorbeeld langere garantie of betere voorwaarden) dan hanteren we de garantie die voor jou het meest voordelig is.

Stuur ons een e-mail en vermeld daarin je bestelnummer en de productnaam die je wilt aanmelden voor de garantie.

We nemen zo snel mogelijk contact met je op om de vervolgstappen aan te geven.

Refurbished producten

Dat is balen, maar gelukkig kunnen we daar wat aan doen. Kom langs of stuur het product op zodat we een diagnose kunnen stellen. We bepalen of het defect binnen of buiten de garantie wordt gerepareerd.

Binnen de garantie

Het defect valt binnen de garantie. Je betaalt geen reparatiekosten. Stuur je het product op dan betaal je zelf de verzendkosten. Het product retourneren we gratis.

Buiten de garantie

Het defect wordt gerepareerd, maar niet onder garantie. Vooraf ontvang je een prijsopgave, ga je hiermee akkoord? Dan repareren wij het product voor je.

Een kapotte mobiel kan heel vervelend zijn. Een mobiel moet, bij normaal gebruik, voldoen aan de verwachting die je ervan hebt. Uiteraard helpen wij jou tijdens het reparatieproces om te zorgen dat jij zo snel mogelijk weer kan genieten. Blijkt je refurbished mobiel dus onverhoopt defect te zijn geraakt, dan kun je er zeker van zijn dat we dit voor je op gaan lossen.

Onze refurbished producten zijn voorzien van 2 jaar garantie. Tijdens deze garantieperiode zijn wij jouw eerste aanspreekpunt voor garantie en reparatie.

Wanneer je mobiel binnen de garantietermijn defect raakt, heb je volgens de garantie recht op reparatie. Neem hiervoor contact met ons op.

De onderstaande zaken vallen binnen de garantie:

- Microfoon / luidspreker (met uitzondering van stof- of vochtschade);
- Wifi en/of netwerkverbinding problemen;
- Problemen met het moederbord (met uitzondering van valschade);
- Touchscreen (als die gedeeltelijk of helemaal niet meer werkt);
- Knoppen op de mobiel (met uitzondering van de touch-ID functionaliteit);
- Accu van de mobiel (bij snel leeglopen).

Als de schade is ontstaan door val-, stoot-, water- en/of valschade dan valt dit niet onder de garantie.

Schade door vallen, stoten en/of vocht valt niet onder de garantie van je refurbished mobiel. Uiteraard helpen we je graag verder om dit voor je op te lossen. Neem daarom altijd contact met ons op.

Deze schades vallen niet onder de garantie.

- Mankementen na de garantieperiode van 2 jaar;
- Schade als gevolg van ondeugdelijk gebruik door de gebruiker;
- Gebroken, gescheurde en/of vochtschade aan onderdelen;
- Beschadigde of vieze laadconnector;
- Gebroken cameralens en/of gebroken homebutton.

Stuur ons een e-mail en vermeld daarin je bestelnummer en de productnaam die je wilt aanmelden voor de garantie.

We nemen zo snel mogelijk contact met je op om de vervolgstappen aan te geven.

0523 - 26 00 16

Bereikbaar van ma t/m vrijdag:
9.30 - 18.00 uur

info@reparatiecenter.nl

Binnen 6 uur antwoord op je bericht.