Winkel tot 18.00 uur open

  • Beoordeeld met 9,7 | 1546 reviews

  • 6 maanden garantie

  • Langskomen of opsturen

  • Gecertificeerd Apple reparateur

Klantenservice

Direct antwoord op de meest gestelde vragen. Of gebruik het contactformulier onderaan de pagina.

Bestellen en betalen

Hoe wijzig ik mijn bestelling?

Het wijzigen van je bestelling is mogelijk als je bestelling nog niet is verzonden. Wijzig je bestelling door (telefonisch) contact op te nemen. Dit kan via 0523 - 26 00 16.

Gratis verzending
Zodra je de verzendbevestiging via e-mail hebt ontvangen is het wijzigen van je bestelling helaas niet meer mogelijk.

Afhalen in de winkel
Heb je tijdens het afrekenen gekozen voor "Afhalen in de winkel" als verzendmethode? Dan is het wijzigen van je bestelling, tijdens openingstijden, nog wel mogelijk.

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Het annuleren van je bestelling is mogelijk als je nog geen verzendbevestiging per e-mail hebt ontvangen. Heb je die wel? Dan hebben we je bestelling al bij PostNL liggen.

In dat geval kun je jouw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst naar ons retourneren. Je maakt dan gebruik van het bedenktermijn.

Afhalen in de winkel
Heb je gekozen voor Afhalen in de winkel? Dan is annuleren altijd mogelijk. Bezoek de contactpagina en kies een manier om de annulering door te geven. Houd je bestelnummer bij de hand.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.

Welke betaalmethoden zijn er?

Op dit moment kan je betalen met iDEAL, PayPal, creditcard en bankoverboeking. In onze winkel kan je betalen met PIN (geen creditcard) en contant geld.

Kan ik achteraf betalen?

Achteraf betalen is enkel mogelijk met een creditcard. We hopen in de toekomst meer vormen van achteraf betalen aan te bieden.

Verzending en bezorging

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

De verwachte levertijd van een product is op de productpagina te vinden. Als een product op voorraad is dan wordt die nog dezelfde werkdag verzonden, mits de bestelling voor 17.00 uur is betaald en geplaatst.

Zodra je bestelling is ingepakt en aan PostNL is doorgegeven, ontvang je een verzendbevestiging per e-mail. In deze e-mail vind je ook het traceernummer van PostNL waarmee je jouw bestelling online kunt volgen.

Kan ik mijn bestelling vandaag ophalen?

Als je jouw bestelling dezelfde dag nog wilt ontvangen dan zul je deze moeten afhalen bij Reparatiecenter.nl in Hardenberg (Nederland).

Op dit moment kunnen we je bestelling niet dezelfde dag in Nederland of België bezorgen.

Wordt mijn bestelling gratis bezorgd?

Bij een bestelbedrag van boven de €30,- wordt je bestelling gratis in Nederland en België bezorgd.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.

Afhalen bij reparatiecenter.nl

Je bestelling mag je ook afhalen in onze winkel.

1. Plaats het product/de producten in je winkelmandje.

2. Vanaf je winkelmandje ga je verder en kies je voor "Ik ga bestellen."

3. Kies bij Aflevering voor Afhalen in de winkel.

4. Kies bij Betaalmethode voor een betaalwijze. Je kan online direct afrekenen of tijdens het afhalen in onze winkel.

Retourneren en ruilen

Retourneren kan binnen 14 dagen

Je hebt wettelijk het recht om een product binnen 14 dagen na ontvangst aan te melden voor retour. Je hoeft hier geen reden voor aan te geven.

Na deze melding heb je nogmaals 14 dagen om het product daadwerkelijk retour te sturen.

Als je gebruik maakt van deze retourrecht dan wordt het gehele orderbedrag (inclusief eventuele verzendkosten) binnen 4 dagen na de retour, maar uiterlijk binnen 14 dagen teruggestort.

Ik wil een retour aanmelden

Bij Reparatiecenter.nl heb je het recht om een product te retourneren. Als je hier gebruik van wilt maken, dan dien je dit aan ons te melden binnen 14 dagen nadat je het product hebt ontvangen. Vervolgens heb je nog 14 dagen de tijd om het product daadwerkelijk terug te sturen.

Retourneren in de winkel

Retourneren in de winkel kan zonder vooraf aanmelden. Neem het product in de originele verpakking en je aankoopbewijs mee naar de winkel.

Retourneren per post

Wil je een product naar ons retourneren? Download het retourformulier en verstuur het product naar:

Reparatiecenter.nl
Lage Doelen 1b
7772BL Hardenberg
Nederland

Wat zijn de retourvoorwaarden?

Voorwaarden en uitzonderingen

Als je een product retour stuurt, dien je alle geleverde toebehoren mee te sturen. Het product moet - indien redelijkerwijs mogelijk - in originele (nieuw)staat en in de oorspronkelijke verpakking naar ons teruggestuurd te worden.

Als je een product wilt retourneren dat gebruikt is en dus niet meer (als nieuw) verkocht kan worden, dan kunnen wij hiervoor een vergoeding in rekening brengen. Het is mogelijk dat deze vergoeding gelijk is aan het aankoopbedrag.

1. Je kunt je product tot 30 dagen na de factuurdatum van je aankoop aanmelden voor retour

2. Je kunt het product retourneren als het compleet, ongebruikt en onbeschadigd is en het zit (waar mogelijk) in de originele onbeschadigde verpakking.

3. Je kunt je product retourneren als het niet bij de uitzonderingen staat beschreven.

4. Bij de aankoop van een samengestelde aanbieding of een bundel product, bijvoorbeeld een smartphone met gratis hoesje en/of een glass protector, kan je alleen de complete samengestelde aanbieding of bundel aan ons retourneren.

Retourneren

Reparatiecenter.nl besteedt veel aandacht aan het correct verpakken van pakketten om zo te voorkomen dat deze beschadigd worden geleverd. Voor retourzendingen geldt dat je als klant er zelf voor moet zorgen dat het pakket goed beschermd verpakt wordt.

Mocht dit niet het geval zijn en er wordt schade aan het pakket geconstateerd bij ontvangst van de retour dan kan hier een schadevergoeding voor berekend worden. Het is mogelijk dat deze vergoeding gelijk is aan het aankoopbedrag.

Hoe retourneer ik een product?

Het retourneren van een product of producten kan op twee manieren:

1. Gebruik dit retourformulier.

of

2. Stuur ons een e-mail met daarin:

- De reden van je retouraanvraag (optioneel)
- Je bestelnummer
- Indien je kapotte/defecte artikelen hebt ontvangen voeg dan een foto toe van deze producten.

Je zult vervolgens een bevestiging via de email ontvangen met verdere informatie over het retourproces.

Is retourneren gratis?

Retourneren is niet gratis. Je betaalt de verzendkosten zelf voor het retourneren van je gedeeltelijke of volledige bestelling.

Garantie en herstel

Garantie bij nieuwe producten

Je hebt wettelijk het recht om een product binnen 14 dagen na ontvangst aan te melden voor retour. Je hoeft hier geen reden voor aan te geven.

Na deze melding heb je nogmaals 14 dagen om het product daadwerkelijk retour te sturen.

Als je gebruik maakt van deze retourrecht dan wordt het gehele orderbedrag (inclusief eventuele verzendkosten) binnen 4 dagen na de retour, maar uiterlijk binnen 14 dagen teruggestort.

Garantie bij reparatie

Je ontvangt 6 maanden garantie op de uitgevoerde reparatie, tenzij vooraf anders is aangegeven. De garantie is van toepassing op smartphones en tablets.

- De garantie gaat in vanaf de factuurdatum van de reparatie.
- De garantie geldt niet voor een waterschade behandeling.

Werkt je toestel nog niet goed na de reparatie?

Geen zorgen! Neem contact op of bezoek de winkel. Het streven is altijd om het toestel weer 100% functioneel te krijgen.

Er wordt een nieuwe diagnose gesteld om de oorzaak te bepalen. Als dit gebruikersschade betreft dan valt het niet onder de garantie. Ligt het probleem aan het onderdeel? Dan zullen we dit onder garantie voor je fixen. Daarna wordt het toestel grondig nagekeken.

Garantie bij waterschade

Op een behandeling van waterschade wordt geen garantie verstrekt. Dit komt omdat elektronica, zelfs na een dergelijke behandeling, op termijn alsnog defecten kan vertonen door de eerdere waterschade.

Stuur ons een bericht