Bestellen & Betalen
Bestellen
1. Op een productpagina kan je op de knop "in winkelmandje" klikken. Hiermee plaats je het product in je winkelmandje. Klik nu op "Ik ga nu bestellen" om je bestelling te voltooien.
2. Je gegevens vul je tijdens het afrekenen in zodat we het product naar je toe kunnen sturen. Je e-mailadres hebben we nodig om je een bestelbevestiging per e-mail te sturen. Een afleveradres is nodig om je bestelling op dat adres af te leveren.
3. Kies voor "Afhalen in de winkel" als je jouw bestelling wilt afhalen in onze winkel.
4. Voordat je bestelling is geplaatst wordt je doorgestuurd naar het betaalportaal om te betalen. Je kan kiezen uit iDEAL, PayPal of andere betaalmethoden.
5. Nadat je jouw bestelling hebt betaald ontvang je van ons enkele uren erna een verzendbevestiging. Hiermee maken we duidelijk dat je bestelling is ingepakt en het stokje is doorgegeven aan PostNL.
Het wijzigen van je bestelling is mogelijk als je bestelling nog niet is verzonden. Wijzig je bestelling door (telefonisch) contact op te nemen. Dit kan via 0523 - 26 00 16.
Gratis verzending
Zodra je de verzendbevestiging via e-mail hebt ontvangen is het wijzigen van je bestelling helaas niet meer mogelijk.
Afhalen in de winkel
Heb je tijdens het afrekenen gekozen voor "Afhalen in de winkel" als verzendmethode? Dan is het wijzigen van je bestelling, tijdens openingstijden, nog wel mogelijk.
Het annuleren van je bestelling is mogelijk als je nog geen verzendbevestiging per e-mail hebt ontvangen. Heb je die wel? Dan hebben we je bestelling al bij PostNL liggen.
In dat geval kun je jouw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst naar ons retourneren. Je maakt dan gebruik van het bedenktermijn.
Afhalen in de winkel
Heb je gekozen voor Afhalen in de winkel? Dan is annuleren altijd mogelijk. Bezoek de contactpagina en kies een manier om de annulering door te geven. Houd je bestelnummer bij de hand.
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.
Betalen
Het annuleren van je bestelling is mogelijk als je nog geen verzendbevestiging per e-mail hebt ontvangen. Heb je die wel? Dan hebben we je bestelling al bij PostNL liggen.
In dat geval kun je jouw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst naar ons retourneren. Je maakt dan gebruik van het bedenktermijn.
Afhalen in de winkel
Heb je gekozen voor Afhalen in de winkel? Dan is annuleren altijd mogelijk. Bezoek de contactpagina en kies een manier om de annulering door te geven. Houd je bestelnummer bij de hand.
Op dit moment kan je betalen met iDEAL, PayPal, creditcard en bankoverboeking. In onze winkel kan je betalen met PIN (geen creditcard) en contant geld.
Achteraf betalen is enkel mogelijk met een creditcard. We hopen in de toekomst meer vormen van achteraf betalen aan te bieden.